FAQ - Ubezpieczenie

 

1.Gdzie i jak mogę się ubezpieczyć?

Tylko drogą on-line, poprzez stronę http://www.wum.merydian.pl. Zarejestruj się (załóż konto), wybierz wariant ubezpieczenia i opłać składkę.

 

2.Jak zarejestruję się w systemie Bezpieczne Życie Studenckie?

W zakładce „Rejestracja” wypełnij i zatwierdź dane, a na wskazany adres mailowy otrzymasz link aktywacyjny.

 

3.Gdzie znajdę swoje polisy - potwierdzenie ochrony?

Po wpłacie składki na nasze konto system wygeneruje potwierdzenie ochrony na Twój adres mailowy. W zakładce MOJE DOKUMENTY masz dostęp do informacji o Twoim programie ubezpieczeń oraz do warunków ubezpieczenia.

 

4.Nie dostałem linku aktywacyjnego. Co mam zrobić?

Sprawdź folder spam lub kosz skrzynki mailowej. Jeśli mail z linkiem aktywacyjnym nie wpłynął, skontaktuj się z nami pod adresem nnw.wum@merydian.pl.

 

5.Nie widzę panelu logowania, co mam zrobić?

Zaakceptuj pliki cookies lub odśwież stronę.

 

6. Wpisałem niepoprawne dane, jak je zmienić?

Jeżeli wpisałeś je przed realizacją wpłaty – nie martw się, dane automatycznie zostaną skorygowane. Natomiast jeśli dokonałeś już wpłaty i otrzymałeś potwierdzenie ochrony, najpierw zmień dane w zakładce MOJE DANE i koniecznie skontaktuj się z nami pod adresem nnw.wum@merydian.pl.

 

7. Na jakie konto mam dokonać wpłaty składki?

Na spersonalizowany rachunek bankowy wygenerowany po wyborze wariantu ubezpieczenia.

 

8. Podałem inny niż wskazany w deklaracji tytuł wpłaty. Czy wpłata zostanie uznana?

System powinien odnaleźć wpłatę po pozostałych danych podanych przy przelewie. Jeżeli maksymalnie w ciągu tygodnia nie wpłynie na Twój adres mailowy potwierdzenie ochrony, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: nnw.wum@merydian.pl prześlij potwierdzenie zapłaty. Pozwoli to przyspieszyć odszukanie wpłaty.

 

9. Czy otrzymam umowę zawarcia i gdzie mogę ją pobrać ?

Tak, po otrzymaniu wpłaty potwierdzimy automatycznie ochronę zgodnie z danymi wskazanymi do ubezpieczenia. Potwierdzenie ochrony możesz pobrać w zakładce MOJE DOKUMENTY.

 

10.Czy ubezpieczenie NNW pokryje koszt leczenia stomatologicznego?

Jeśli jest to zwykłe leczenie stomatologiczne bez związku z następstwami w wyniku NW polisa tego nie obejmie.

 

11.Czy otrzymam świadczenie z NNW, jeżeli za granicą np. złamię nogę?

Tak, ochroną objęte są wypadki bez względu na to, gdzie w danym momencie one nastąpiły (w kraju czy za granicą), i o której godzinie doszło do wypadku (ochrona 24h na dobę).

 

12.Czy ubezpieczenie pokryje koszty leczenia za granicą podczas mojego wyjazdu?

Ubezpieczenie samo w sobie nie pokrywa kosztów leczenia za granicą. Koszty leczenia o ile świadczone są na terenie Unii Europejskiej mogą być pokryte na zasadach odpowiednio krajów świadczeniodawców w ramach posiadania karty EKUZ.

 

13. Jak mogę zgłosić szkodę?

Poprzez infolinię COMPENSA TU S.A. Vienna Insurance Group 22 469 69 69.

; ;